101 cílů v 1001 dnech



Konec roku vždycky svádí k bilancování, a proto mě tolik zaujal projekt, který jsem našla při proklikávání se blogy:-). Třeba někoho inspiruje natolik jako mě, že to zkusí. Přece jen cíle na seminářích cpu do hlav účastníků:-), tak by bylo na čase, abych ty svoje zase po určité době sepsala:-)…
... a hlavně si svoje sny začít plnit:-)....

V poslední době mě zaujalo těch projektů víc, třeba ten každý den vypsat, co mi udělalo radost, a přestože jsem ta, co častěji vidí tu sklenici poloplnou, tak mi to přišlo docela náročné… Ale tohle opravdu zkusím a uvidím, kolik se mi jich za ty 3 roky podaří splnit:-)…

1001 dnů je dlouhá doba a já počítám, kdy tedy bych měla cíle mít hotové. A protože tohle datum (když vezmu, kolikátého je dneska, tak mi to vychází na 16.9. 2014) je tak blízké mého zásadnímu:-), tak u mě to bude přesně 1017 dní a bilancovat budu den před narozeninami:-)…

A teď k tomu, o co se jedná:-). Je to splnit si za onu dobu 101 cílů.
Nejvíce o tomto projektu tady:-)
http://101goalsin1001days.com/about/


Písněte mi sem prosím, kdo do toho jde taky:-)...

Pro toho, kdo to chce zkusit, tak princip vychází z GTD, informace třeba tady: www.mitvsehotovo.cz

Tak jdu na to:-), předcílem je, že do zítřka je budu mít napsané:-)...
Opravdu všechno souvisí se vším. Po 3 svých seminářích timemanagementu, jednoho od kolegyně a nových informacích jsem se prostě na dané stránky dostat musela:-)) a určitě k tomu přispěje i tenhle Vánoční seminář, na který mě nalákala nejen virtuální přítelkyně a vlastně taky kolegyně:-)

a pro inspiraci nápady na cíle z jiných blogů
www.jmjlife.cz
a další

nebo tady


Pokud se do projektu pustíte, nebo znáte podobné nadšence, prosím přidejte tip na stránky:-)...

0 komentářů:

Okomentovat